рішення №26-748 «Про затвердження структури та штатного розпису і витрат Андріївської сільської ради VII скликання та її виконавчого апарату на 2019 рік в новій редакції»
Скликання: | VII скликання |
Сесія: | 26 сесія |
Тип документу: | рішення |
Дата: | 30.08.2019 |
Номер документу: | 26-748 |
Назва документу: | Про затвердження структури та штатного розпису і витрат Андріївської сільської ради VII скликання та її виконавчого апарату на 2019 рік в новій редакції |
Прикріплені файли: |
У К Р А Ї Н А
АНДРІЇВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
CЛОВ’ЯНСЬКОГО РАЙОНУ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я
від 30.08.2019 № VII/ 26 - 748
с. Андріївка
Про затвердження структури та штатного
розпису і витрат Андріївської сільської ради
VІІ скликання та її виконавчого апарату
на 2019 рік в новій редакції
Керуючись пунктом 5 частини 1 статті 26, Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” (із змінами та доповненнями), у відповідності з Постановою Кабінету Міністрів України від 09.03.2006 № 268 «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів» (із змінами та доповненнями), враховуючи висновки постійних депутатських комісій за направленнями, Андріївська сільська рада, -
В И Р І Ш И Л А:
1.Затвердити структуру виконавчого апарату Андріївської сільської ради з 01.10.2019 року в кількості 40 штатних одиниць /додаток 1/.
3.Затвердити з 01.10.2019 року штатний розпис Андріївської сільської ради в новій редакції в кількості 40 штатних одиниць з місячним фондом оплати праці за посадовими окладами в сумі 172239,00 грн. ( Сто сімдесят дві тисячі двісті тридцять дев’ять грн. 00 коп). /додаток2/
4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію сільської ради з питань планування фінансів, бюджету, соціально-економічного розвитку, питань освіти, культури, молоді, фізкультури і спорту, охорони здоров’я та соціального захисту населення, інфраструктури, промисловості, підприємництва та сфери послуг (голова Позіра Н.Д.)
Сільський голова М.Я.Діхтенко