A A A K K K
для людей із порушенням зору
Андріївська сільська військова адміністрація
Краматорський район Донецька область

Протокол № 7 засідання комісії від 24.07.2020 року

 

П Р О Т О К О Л   № 7

 

 засідання комісії з питань ТЄБ та НС при виконавчому комітеті

Андріївської сільської ради

 

 

с. Андріївка

від 24.07.2020

 

 

 

Місце проведення – адміністративна будівля сільської ради

Час проведення – 10.00

Всього членів комісії – 13 чол.

Присутні на засіданні – 8 чол.

 

Голова комісії -  Діхтенко Микола Якович,сільський голова

Перший заступник голови комісії - Мороз Андрій Васильович – заступник голови з питань діяльності виконавчих органів;

Заступник голови комісії – секретар Андріївської сільської ради Нікітіна Олена Анатоліївна

Секретар комісії - Крайній Леонід Миколайович - інспектор у справах цивільного захисту; 

Члени комісії :

- Начальник відділу фінансів,бухгалтерського обліку та звітності Мансвєтова Валентина Павлівна;

-  Керуючий справами (секретар )виконкому сільської ради Сищенко Галина Прокопівна;

- Начальник відділу економіки,будівництва,архітектури та ЖКГ Самойленко Наталія Миколаївна;

- Начальник відділу земельних ресурсів,АПК,екології та благоустрою Забірченко Ольга Володимирівна;

- Начальник відділу загально - організаційного забезпечення та кадрової роботи Овчян Ганна Валеріївна;

- Директор  комунального підприємства сільської ради "Грінтур" Дячек Олександр Вікторович;

- Завідувач Андріївським ФАПом   Задорожня Лариса Георгіївна;

- Начальник пожежно – рятувальної команди Центру безпеки громадян Нікітіна  Наталія Миколаївна;

- Фельдшер Андріївського ФАПу Рябенко Світлана Іванівна.

Відсутні:

- Перший заступник голови комісії  Мороз Андрій Васильович – заступник голови з питань діяльності виконавчих органів;

- Начальник відділу земельних ресурсів,АПК,екології та благоустрою Забірченко Ольга Володимирівна;

 - Директор  комунального підприємства сільської ради "Грінтур" Дячек Олександр Вікторович;

- Завідувач Андріївським ФАПом   Задорожня Лариса Георгіївна;

- Начальник пожежно – рятувальної команди Центру безпеки громадян Нікітіна  Наталія Миколаївна;

- Фельдшер Андріївського ФАПу Рябенко Світлана Іванівна.

Запрошені:

- Начальник гуманітарного відділу – Ліснюк Ольга Валентинівна;

- Лікар ЗПСЛ лікарської амбулаторії с. Сергіївки КЗ «Центр первинної медико-санітарної допомоги «Слов’янської районної ради Донецької області» Назаров Микита Евгенійович;

- Директор  закладу дошкільної освіти «Колосок» Демічева Наталія Іванівна;

- Директор закладу дошкільної освіти «Сонечко» Білобрид Галина Володимирівна.

                                                    ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

1. Про  відкриття закладів дошкільної освіти в умовах адаптивного карантину (COVID-19).

Інформує: - Ліснюк Ольга Валентинівна, начальник гуманітарного відділу сільської ради.

 

1.СЛУХАЛИ: Про  відкриття закладів дошкільної освіти в умовах адаптивного карантину (COVID-19).

ІНФОРМУВАЛА : Ліснюк Ольга Валентинівна, начальник гуманітарного відділу сільської ради.

Ознайомила присутніх з  Постановою Головного державного санітарного лікаря України №25 від 21.05.2020 року. Директори закладів дошкільної освіти повинні здійснювати оцінку ризиків щодо спроможності закладів забезпечити належне виконання рекомендацій, вказаних в Постанові Головного державного санітарного лікаря України №25 від 21.05.2020 року, а саме:

        1. Перед початком зміни проводиться температурний скринінг усім працівникам закладу дошкільної освіти. Працівники в яких при проведенні температурного скринінгу виявлено температуру тіла понад 37,2 оС або ознаки респіраторних захворювань не допускаються до виконання обов’язків.

        2.  Температурний скринінг дітей проводять при вході (початковий) у заклад та кожні 4 години (поточний) з занесенням показників у відповідний журнал довільної форми. Діти, в яких виявлено температуру тіла понад 37,2 оС    або ознаки респіраторних захворювань ізолюються з відповідним інформуванням медичного працівника та батьків. При ізоляції важливо не допустити тривожних відчуттів у дитини та враховувати її психологічний стан.

        3.   Ранкове приймання дитини до закладу за межами його будівлі (за несприятливих погодних умов – на вході до приміщення). Батьки або особи, які їх замінюють, повинні одягати респіратор або захисну маску, так, щоб були покриті ніс та рот.

        4. На вході до закладу організовується місце для обробки рук спиртовмісними антисептиками з концентрацією активно діючої речовини понад 60%, для ізопропілових спиртів, та понад 70% для етилових спиртів. Використання антисептиків повинно відбуватись виключно під контролем працівників закладу. Самостійний доступ дітей до спиртових антисептиків повинен бути обмеженим.

        5. Всі протиепідемічні заходи, спрямовані на захист дітей (термометрія, навчання обробці рук антисептиком, миття рук, навчання правилам етикету кашлю, тощо) проводяться в ігровій формі та за особистим прикладом працівників закладу.

        6.  На період карантину забороняється:

- використання багаторазових (тканинних) рушників;

- використання м’яких (м’яконабивних) іграшок;

- використання килимів з довгим ворсом;

- перебування у вуличному взутті (без змінного) всередині приміщень;

- проведення масових заходів (вистав, свят, концертів) за участі дітей з більш, ніж однієї групи та за присутності глядачів (відвідувачів);

- проведення батьківських зборів (окрім тих, що проводяться дистанційно).

         7.  На період карантину рекомендується:

- розробити адаптивний графік прогулянок та занять з метою недопущення об’єднання/змішування груп;

- обмежити кількість дітей в групах, виходячи з можливості забезпечення належних протиепідемічних умов та контролю над їх дотриманням;

- проводити додаткові ігри та вправи, які б доносили дітям важливість індивідуальних заходів профілактики та фізичного дистанціювання;

- надавати пріоритет активностям, що проводяться на відкритому повітрі;

- переформувати розміщення в кімнатах для занять таким чином, щоб забезпечити максимально можливе фізичне дистанціювання;

-  обмежити заняття та ігри, що передбачають безпосередній фізичний контакт між дітьми та персоналом;

- обмежити заняття та ігри, що потребують використання значної кількості додаткового інвентарю;

- забезпечити процес організації харчування, що дозволяє мінімізувати кількість дітей, які харчуються одночасно, або одночасно перебувають за одним столом.

        8.  Директора закладів дошкільної освіти повинні забезпечити:

- працівників п’ятиденним запасом засобів індивідуального захисту та дезінфікуючих засобів і організувати контроль за їх використанням;

-  навчання працівників правилам використання засобів індивідуального захисту, їх утилізації та контроль над дотриманням цих правил;

- наявність рідкого мила та паперових рушників в санвузлах;

- інформування щодо встановлених обмежень та умов обслуговування при вході до закладу, при проведенні телефонних записів та на офіційних сторінках в мережі Інтернет та соціальних мережах;

-  дезінфекцію поверхонь не рідше, ніж кожні 2 години та відразу після закінчення занять;

-  вологе прибирання з використанням миючих та дезінфекційних (в кінці зміни) засобів;

-  провітрювання приміщень протягом не менше 15 хвилин перед відкриттям та почергове провітрювання кімнат протягом дня;

-  централізований збір використаних засобів індивідуального захисту (ЗІЗ), паперових серветок в окремі контейнери (урни) з кришками та одноразовими поліетиленовими пакетами з подальшою утилізацією;

-  недоступність контейнерів (урн) для використаних ЗІЗ, запасів дезінфікуючих засобів та засобів прибирання для дітей;

-  тимчасове відсторонення від роботи осіб з групи ризику, визначених відповідно до Стандартів медичної допомоги «Коронавірусна хвороба (COVID-19)», затверджених наказом МОЗ України від 28.03.2020 № 722.

         9.   Працівники повинні:

- регулярно мити руки з рідким милом або обробляти їх антисептиками не рідше ніж раз на 2 години, та після відвідування громадських місць, використання туалету, прибирання, обслуговування, тощо;

-  утримуватись від контактів з особами, які мають симптоми респіраторних захворювань – кашель, лихоманка, ломота в тілі, тощо.

 

ВИСТУПИЛИ: Назаров Микита Євгенович, лікар ЗПСЛ лікарської амбулаторії с. Сергіївка КЗ «Центр первинної медико-санітарної допомоги «Слов’янської районної ради Донецької області» , який доповів комісії, що за останні три доби COVID-19 та інші інфекційні захворювання на території громади не виявлені.

Крайній Леонід Миколайович, інспектор у справах цивільного захисту, який доповів комісії, що заклади дошкільної освіти села Андріївка та села Сергіївка забезпечені дезінфікуючими засобами, та засобами індивідуального захисту, в повному обсязі.

       Голосовули:   за  -8,  проти - 0,  утрималися - 0.

 

 

 

КОМІСІЯ ВИРИШИЛА:

 

1.Рекомендувати поновити роботу  закладу дошкільної освіти «Колосок», та закладу дошкільної освіти «Сонечко», з дотриманням вимог Постанови Головного державного санітарного лікаря України №25 від 21.05.2020 року.

2.Директору  закладу дошкільної освіти «Колосок» Демічевій Наталії Іванівні та директору закладу дошкільної освіти «Сонечко» Білобрид Галині Володимирівні здійснювати оцінку ризиків щодо спроможності закладів забезпечити належне виконання рекомендацій, вказаних в Постанові Головного державного санітарного лікаря України №25 від 21.05.2020 року, а саме:

        1) Перед початком зміни проводиться температурний скринінг усім працівникам закладу дошкільної освіти. Працівники в яких при проведенні температурного скринінгу виявлено температуру тіла понад 37,2 оС або ознаки респіраторних захворювань не допускаються до виконання обов’язків.

        2)  Температурний скринінг дітей проводять при вході (початковий) у заклад та кожні 4 години (поточний) з занесенням показників у відповідний журнал довільної форми. Діти, в яких виявлено температуру тіла понад 37,2 оС    або ознаки респіраторних захворювань ізолюються з відповідним інформуванням медичного працівника та батьків. При ізоляції важливо не допустити тривожних відчуттів у дитини та враховувати її психологічний стан.

        3)   Ранкове приймання дитини до закладу за межами його будівлі (за несприятливих погодних умов – на вході до приміщення). Батьки або особи, які їх замінюють, повинні одягати респіратор або захисну маску, так, щоб були покриті ніс та рот.

        4) На вході до закладу організовується місце для обробки рук спиртовмісними антисептиками з концентрацією активно діючої речовини понад 60%, для ізопропілових спиртів, та понад 70% для етилових спиртів. Використання антисептиків повинно відбуватись виключно під контролем працівників закладу. Самостійний доступ дітей до спиртових антисептиків повинен бути обмеженим.

        5) Всі протиепідемічні заходи, спрямовані на захист дітей (термометрія, навчання обробці рук антисептиком, миття рук, навчання правилам етикету кашлю, тощо) проводяться в ігровій формі та за особистим прикладом працівників закладу.

        6)  На період карантину забороняється:

- використання багаторазових (тканинних) рушників;

- використання м’яких (м’яконабивних) іграшок;

- використання килимів з довгим ворсом;

- перебування у вуличному взутті (без змінного) всередині приміщень;

- проведення масових заходів (вистав, свят, концертів) за участі дітей з більш, ніж однієї групи та за присутності глядачів (відвідувачів);

- проведення батьківських зборів (окрім тих, що проводяться дистанційно).

         7)  На період карантину рекомендується:

- розробити адаптивний графік прогулянок та занять з метою недопущення об’єднання/змішування груп;

- обмежити кількість дітей в групах, виходячи з можливості забезпечення належних протиепідемічних умов та контролю над їх дотриманням;

- проводити додаткові ігри та вправи, які б доносили дітям важливість індивідуальних заходів профілактики та фізичного дистанціювання;

- надавати пріоритет активностям, що проводяться на відкритому повітрі;

- переформувати розміщення в кімнатах для занять таким чином, щоб забезпечити максимально можливе фізичне дистанціювання;

-  обмежити заняття та ігри, що передбачають безпосередній фізичний контакт між дітьми та персоналом;

- обмежити заняття та ігри, що потребують використання значної кількості додаткового інвентарю;

- забезпечити процес організації харчування, що дозволяє мінімізувати кількість дітей, які харчуються одночасно, або одночасно перебувають за одним столом.

        8)  Директора закладів дошкільної освіти повинні забезпечити:

- працівників п’ятиденним запасом засобів індивідуального захисту та дезінфікуючих засобів і організувати контроль за їх використанням;

-  навчання працівників правилам використання засобів індивідуального захисту, їх утилізації та контроль над дотриманням цих правил;

- наявність рідкого мила та паперових рушників в санвузлах;

- інформування щодо встановлених обмежень та умов обслуговування при вході до закладу, при проведенні телефонних записів та на офіційних сторінках в мережі Інтернет та соціальних мережах;

-  дезінфекцію поверхонь не рідше, ніж кожні 2 години та відразу після закінчення занять;

-  вологе прибирання з використанням миючих та дезінфекційних (в кінці зміни) засобів;

-  провітрювання приміщень протягом не менше 15 хвилин перед відкриттям та почергове провітрювання кімнат протягом дня;

-  централізований збір використаних засобів індивідуального захисту (ЗІЗ), паперових серветок в окремі контейнери (урни) з кришками та одноразовими поліетиленовими пакетами з подальшою утилізацією;

-  недоступність контейнерів (урн) для використаних ЗІЗ, запасів дезінфікуючих засобів та засобів прибирання для дітей;

-  тимчасове відсторонення від роботи осіб з групи ризику, визначених відповідно до Стандартів медичної допомоги «Коронавірусна хвороба (COVID-19)», затверджених наказом МОЗ України від 28.03.2020 № 722.

         9)   Працівники повинні:

- регулярно мити руки з рідким милом або обробляти їх антисептиками не рідше ніж раз на 2 години, та після відвідування громадських місць, використання туалету, прибирання, обслуговування, тощо;

-  утримуватись від контактів з особами, які мають симптоми респіраторних захворювань – кашель, лихоманка, ломота в тілі, тощо.

        3. Інформацію лікаря ЗПСЛ лікарської амбулаторії с. Сергіївка КЗ «Центр первинної медико-санітарної допомоги «Слов’янської районної ради Донецької області» Назарова Микити Євгенійовича прийняти до відома;

        4. Інформацію Крайнього Леоніда Миколайовича - інспектора у справах цивільного захисту прийняти до відома;

        5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на начальника гуманітарного відділу  Ліснюк Ольгу Валентинівну.

 

 

 

 

 

 Голова комісії                                                                                                         М.Я.Діхтенко

 

Секретар комісії                                                                                                      Л.М.Крайній

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь