A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Андріївська сільська територіальна громада
Краматорський район Донецька область

звіт із зверненнями громадян за 2019 рік

Звіт

про стан роботи із зверненнями громадян

у виконавчому комітеті Андріївської

сільської ради за 2019 рік

 

 

             Андріївська об’єднана територіальна громада утворена  в липні 2017 року внаслідок об’єднання двох сільських рад: Андріївської сільської ради та Сергіївської сільської ради.

             На виконання вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 ”Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, у виконкомі Андріївської сільської ради проводиться аналіз роботи зі зверненнями громадян. Питання ”Про проведену роботу зі зверненнями громадян у виконкомі Андріївської сільської ради за  2019 рік” заплановано розглянути на засіданні виконкому сільської ради  у січні 2020 року.       

Протягом  2019 року до  Андріївської сільської ради надійшло  поштою -1  звернення ( на 10 звернень менше чим за 2018 рік) та 93 на особистому прийомі ( на 4 звернення більше чим за аналогічний період 2018 року), через  органи влади – 4 звернення, від інших органів та установ - 6 звернень.

Продовжують надходити звернення від соціально-незахищених категорій населення :

                                                          2018 рік (102звернення)   2019 рік ( 104 звернення)

- від учасників війни                                        4

- від дітей війни                                                8                                  12

- від осіб з інвалідністю наслідок війни        2

- від учасників бойових дій                             1

- від ветеранів праці                                         5

- від ветеранів військової служби                   2

- від осіб з інвалідністю  1 групи                    4                                 2

- від осіб з інвалідністю внаслідок ІІ групи 10                                 4

- від осіб з інвалідністю внаслідок ІІІ групи 2

- від дітей з інвалідністю з дитинства            2

- від одиноких матерів                                     10                                20

- від матерів - героїнь                                       1

- від багатодітних сімей                                   10                                9

- від осіб, що потерпіли від ЧАЕС                  1                                  1

-від дітей                                                            1

- від інших категорій                                        39                               66

 

Кількість питань, порушених у зверненнях громадян становить  106 (на 8 звернень менше,чим за 2018 рік), в тому числі: 

                                                                 2018 рік (114 питань)  2019 рік(106 питань)

 

- промислової політики                                              2

- аграрної політики і земельних відносин                10                           23

- транспорту і зв'язку                                                  8                             2

- фінансової,податкової, митної політики                2                             28

- соціального захисту населення                               12                           4

- праці і заробітної плати                                            2

- охорони здоров'я                                                       15

- комунального господарства                                     11                           17

- житлової політики                                                     10                           6

- екології та природних ресурсів                                2                             1

- забезпечення дотримання законності та

охорони правопорядку                                                4                              2

- сімейної та гендерної політики                                2

- культури та культурної спадщини, туризму           2

- освіти,науки                                                               2

- діяльності ОМС                                                         2                             1

- діяльності підприємств та установ                          2                             1

- інші питання                                                              26                           21

 

            Результати аналізу звернень за характером питань свідчать, що  найбільше у своїх зверненнях громадяни порушують питання аграрної політики  і земельних відносин (23),

питання фінансової,податкової, митної політики(28), питання комунального господарства (17).

            Із загальної кількості розглянутих звернень за 2019 рік (104) вирішено позитивно-40 , дано роз’яснення - 58, 4 звернення переслано за належністю,1 звернення повернуто авторові , 1 звернення чекає остаточної відповіді.  

            Питання роботи зі зверненнями громадян постійно перебуває на контролі у сільського голови. Особлива увага приділяється організації особистого прийому. З метою удосконалення порядку та підвищення ефективності проведення особистого прийому громадян керівництвом сільської ради та її виконавчого комітету затверджено графік проведення особистого прийому громадян (Рішення виконкому від 20.12.2018 № 137). Особистий прийом громадян сільським  головою, заступником голови з питань діяльності виконавчих органів, секретарем сільської ради ,керуючим справами(секретарем) виконкому проводиться в установлені  графіком дні з  8. 00 години до 17. 00 години,  крім вихідних  та святкових днів.

Інформація про порядок особистого прийому громадян в сільській раді і графіки прийому громадян  розміщені на інформаційних стендах  в приміщенні сільської ради, в установах сільської ради, на сайті сільської ради.

На інформаційному стенді в сільській раді  розміщено основні положення Закону України „ Про звернення громадян “.

             Виїзні прийоми за місцем проживання громадян проводяться сільським головою, заступником голови з питань діяльності виконавчих органів, секретарем сільської ради, керуючим справами(секретарем) виконкому відповідно до окремого графіка.           

           За звітний період проведено  50 виїзних прийомів громадян( 2018 рік –39), на яких керівництвом сільської ради розглянуто 31 звернень громадян ( 2018 рік-33). Порушувались питання працевлаштування,земельних відносин,комунального господарства.

           Протягом 2019 року надійшло 6  колективних звернень  до виконавчого комітету сільської ради (2018 рік -0 звернень).

           

             Всі звернення, що надійшли до сільської ради не залишилися без уваги, були розглянуті в установлені законом строки, всім заявникам надані вичерпні відповіді або роз’яснення.

               Гуманітарний відділ сільської ради спільно зі  Службою у справах дітей Слов'янської райдержадміністрації, Центром сім'ї, дітей та молоді Слов'янської райдержадміністрації,  дирекцією Андріївської ЗОШ І-ІІІ ступенів, дирекцією Сергіївської ЗОШ І-ІІІ ступенів, директором Андріївського ЗДО Білобрид Г.В., директором Сергіївського ЗДО "Колосок" Демічевою Н.І., завідувачем Андріївського ФАПу Задорожньою Л.Г. , дільничним інспектором Слов'янського   відділу поліції Головного управління  Національної поліції в Донецькій області Корчак  О.О. протягом 2019 року проводилась робота  з проблемними сім'ями, які мешкають на підвідомчій території. Щомісячно проводилися  перевірки проблемних сімей, які мешкають на підвідомчій території. З цими сім’ями проводиться профілактична робота. 

За результатами перевірки 5 батькам було надано консультативну допомогу з приводу оформлення необхідних документів для отримання соціальних допоміг, матеріальної допомоги.

            В сільській раді працює спеціаліст з соціальних питань , який готує справи мешканцям сільської ради  та передає  до УСЗН Слов'янської райдержадміністрації, що дає можливість своєчасно та безперешкодно призначати всі види допоміг соціально незахищеній категорії громадян.

              

В 2019 році Андріївським Сільським  Благодійним Фондом "Віра в благо"  надано матеріальну допомогу мешканцям громади  у  зв'язку з тяжким матеріальним становищем, на лікування та інше:

  • матеріальна допомога на лікування населенню  сільської ради 30 чол. на загальну суму 25500,00грн.;
  • матеріальна допомога дітям для поїздки в м. Одесу на оздоровлення  (придбання білетів) 17 чол. на загальну суму 10236,00грн.;
  • учасникам ліквідації аварії ЧАЕС – 3 чол. на загальну суму 600,00грн.;
  • воїнам – інтернаціоналістам – 7 чол. на загальну суму 1500,00грн.
  • ветеранам Другої світової війни – 38 чол. на загальну суму 8800,00грн.
  • учасникам бойових дій  2 чол. на загальну суму 8000,00грн.
  • до Дня людей похилого віку (продуктові набори)  123  чол. на загальну суму 19905,00 грн.
  • на поховання одиноких громадян – 2 чол. на загальну суму 2213,00грн.

            Протягом 2019 року надано мешканцям громади допомогу дровами по 2 куб. м.:

- багатодітним сім'ям -  7 , пенсіонерам - 4 чол., одиноким матерям -4чол.

 Протягом звітного  періоду за рахунок коштів місцевого бюджету надано :

  • допомогу на поховання  1 чол. 3000,00грн.;
  • матеріальну допомогу на лікування 2 чол. на загальну суму 4000,00грн.;
  • матеріальну допомогу дітям сиротам, яким виповнилось 18 років - 3 чол. на загальну суму 6021,00грн.;
  • з числа  учасників АТО фінансова  підтримка була надана 10 особам на загальну суму 41730,00грн. за рахунок коштів місцевого бюджету.

На виконання вимог Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, у виконкомі сільської ради створена комісія з питань розгляду звернень громадян. За звітний період було проведено 4 засідань комісії.

            Для більшого дотримання контролю за результатами розгляду звернень громадян за звітний період було проведено 6 “Днів контролю”.

Протягом 2019 року на засіданні виконкому розглядались питання про підсумки роботи  щодо розгляду  звернень громадян : 21 січня,18 липня, 22 листопада.

           Для своєчасного розгляду звернень, що перебували на контролі  та уникнення порушень контрольних термінів, виконавцям систематично нагадувалось  про закінчення термінів розгляду звернень громадян.

           Згідно Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”,  сільським головою затверджено графік перевірок бюджетних установ сільської ради. За 2019 рік проведено перевірок  додержання законодавства про звернення громадян - 4, порушень не виявлено.

            Враховуючи, що рівень роботи із зверненнями громадян є важливим чинником довіри громадян до органів місцевого самоврядування,виконавчий комітет сільської ради  і надалі продовжуватиме роботу по вдосконаленню роботи з розгляду звернень громадян, усуненню причин, що породжують скарги.

 

Начальник відділу загально – організаційного

забезпечення і кадрової роботи                                                                                  Г.В.Овчян

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь