житлова комісія
УКРАЇНА
АНДРІЇВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
СЛОВ’ЯНСЬКОГО РАЙОНУ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
від 30.11.2017 №74
с. Андріївка
Про створення житлової комісії при
виконавчому комітеті Андріївської
сільської ради та затвердження
Положення про житлову комісію
Розглянувши та обговоривши проект Положення про житлову комісію при виконавчому комітеті Андріївської сільської ради, відповідно до Житлового кодексу УРСР, “Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов і надання їм житлових приміщень в Українській РСР”, затверджених Постановою Ради Міністрів і Української республіканської ради профспілок за № 470 від 11.12.1984 року, ст.ст. 30, 52, ч.6 ст.59, ч.1 ст.73, Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні ” виконавчий комітет Андріївської сільської ради, -
ВИРІШИВ:
- Створити житлову комісію при виконавчому комітеті Андріївської сільської ради та затвердити її склад (додаток 1).
- Затвердити Положення про житлову комісію при виконавчому комітеті Андріївської сільської ради (додаток 2).
- Керуючому справами ( секретарю) виконкому Сищенко Г.П. оприлюднити дане рішення на сайті Андрівської громади.
- Визнати таким,що втратило чинність рішення виконкому від 21.12.2015 № 81 "Про затвердження нового складу житлової комісії ".
- Контроль за виконанням даного рішення покласти на виконавчий комітет Андріївської сільської ради.
Т.в.о. сільського голови О.А.Нікітіна
Додаток 1
до рішення виконкому
Андріївської сільської ради
від 30.11.2017 № 74
Склад
житлової комісії виконавчого комітету Андріївської сільської ради
ПІБ |
посада |
Посада у комісії |
Діхтенко Микола Якович |
Сільський голова |
Голова комісії |
Задорожня Олена Іванівна |
Завідувач Андріївською сільською бібліотекою |
Заступник голови комісії |
Овчян Ганна Валеріївна |
Головний спеціаліст - юрист |
Секретар комісії |
Сищенко Галина Прокопівна |
Керуючий справами (секретар) виконкому |
Член комісії |
Куценко Валентина Вікторівна |
діловод |
Член комісії |
Мансвєтова Валентина Павлівна |
Головний бухгалтер Сергіївської сільської ради |
Член комісії |
Нікітіна Олена Анатоліївна |
Секретар Андріївської сільської ради |
Член комісії |
Керуючий справами (секретар) виконкому Г.П.Сищенко
Додаток 2
до рішення виконкому
Андріївської сільської ради
від 30.11.2017 року №74
ПОЛОЖЕННЯ
про житлову комісію при виконавчому комітеті Андріївської сільської ради.
1. Загальні положення
Житлова комісія, як громадський орган, утворюється при виконавчому комітеті. Склад комісії, а також її голова, заступник, секретар затверджуються на засіданні виконавчого комітету сільської ради. Комісія керується у своїй роботі Конституцією України, Законами України, Указами Президента України, Житловим кодексом, Постановами Кабінету Міністрів,“ Правилами обліку громадян, які потребують покращення житлових умов і надання їм житлових приміщень в Українській РСР”, затверджених Постановою Ради Міністрів і Української республіканської ради профспілок за № 470 від 11.12.1984 року, та рішеннями виконавчого комітету Андріївської сільської ради, розпорядженнями сільського голови та цим Положенням.
2. Предметна діяльність комісії
Відповідно до покладених завдань комісія з житлових питань:
1. Приймає від громадян заяви про взяття на квартирний облік при виконкомі сільської ради, відповідні документи, перевіряє, розглядає їх та подає свої пропозиції виконкому для розгляду.
2. Розглядає питання, надає пропозиції щодо:
- взяття громадян на квартирний облік;
- включення в списки осіб, що користуються правом позачергового та першочергового одержання жилих приміщень;
- зняття громадян з квартирного обліку, виключення із списків осіб, які користуються правом позачергового та першочергового одержання жилих приміщень;
- розподілу жилої площі та надання громадянам жилих приміщень;
- переоформлення особових рахунків на займану жилу площу (зміна договору найму);
- обміну квартир;
- включення жилих приміщень до числа службових;
- виключення жилих приміщень з числа службових;
- затвердження рішень адміністрації та профспілкових комітетів підприємств та організацій з квартирних питань.
3. Готує проекти рішень виконкому з питань, що відносяться до її компетенції.
4. Оформляє ордери на жилі приміщення.
5. Проводить обстеження житлово-побутових умов громадян.
6. Надає консультації та роз’яснює житлове законодавство населенню села.
7. Розглядає пропозиції, заяви та скарги громадян з питань, що входять до компетенції комісії та вживає заходи щодо усунення виявлених порушень.
8. Формує житлові справи.
9. Впорядковує квартирну чергу відповідно до рішень виконавчого комітету.
10. Проводить щорічну перереєстрацію громадян, які перебувають на квартирному обліку при виконкомі.
11. Проводить реєстрацію заяв громадян про взяття на квартирний облік.
12. Проводить реєстрацію громадян, взятих на квартирний облік, у книзі ведення квартирного обліку.
13. Вживає заходів щодо оформлення документів та подання до суду позовних заяв про визнання осіб такими, що втратили право користування житловими приміщеннями.
3. Право комісії
3.1. Відповідно до діючого законодавства співпрацювати з органами сільської ради, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності та громадянами.
3.2. Одержувати від посадових осіб виконавчих органів сільської ради, житлово-експлуатаційних організацій села всіх форм власності інформацію з питань, віднесених до компетенції комісії.
4. Робота комісії
4.1.Засідання комісії скликаються не рідше одного разу в місяць і оформляються протоколом. Протоколи підписує голова і секретар комісії.
4.2.Рішення комісії приймаються більшістю голосів членів комісії, присутніх на засіданні. Засідання є чинним при присутності не менше двох третин складу комісії.
4.3.В разі потреби на засідання комісії викликаються зацікавлені особи.
5. Розподіл обов’язків у комісії
ГОЛОВА КОМІСІЇ:
- здійснює загальне керівництво роботою комісії і відповідає за діяльність комісії;
- веде особистий прийом громадян;
- готує проекти рішень виконкому;
- веде облік громадян, які потребують покращення житлових умов;
- впорядковує квартирну чергу відповідно до рішень виконавчого комітету;
- проводить щорічну перереєстрацію громадян, які перебувають на квартирному обліку при виконкомі;
- у період відсутності голови комісії виконує його обов’язки;
- вживає заходів щодо оформлення документів та подання до суду позовних заяв про визнання осіб такими, що втратили право користування житловими приміщеннями.
ЗАСТУПНИК ГОЛОВИ КОМІСІЇ:
- виконує доручення голови комісії;
- у період відсутності голови комісії виконує його обов’язки.
СЕКРЕТАР ЖИТЛОВОЇ КОМІСІЇ: відповідає за:
- прийом документів від громадян;
- ведення і оформлення протоколів засідань;
- підготовку засідань;
- оформлення та видачу ордерів;
- формування житлових справ.
Проводить реєстрацію заяв громадян про взяття на квартирний облік.
Проводить реєстрацію громадян, взятих на квартирний облік, у книзі ведення.
ЧЛЕНИ КОМІСІЇ:
- беруть участь у засіданні комісії, обстеженні житлових умов, та виконують окремі доручення голови комісії.
Керуючий справами (секретар) виконкому Г.П.Сищенко