A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Андріївська сільська територіальна громада
Донецька область Слов'янський район, e-mail: 04342045@mail.gov.ua

експертна комісія

 

УКРАЇНА

АНДРІЇВСЬКА СІЛЬСЬКА  РАДА

СЛОВЯНСЬКОГО РАЙОНУ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

 

 

від  30.11.2017  № 78

с. Андріївка

Про створення експертної комісії

виконкому з визначення цінності

документів

 

 

Відповідно до Закону України «Про національний архівний фонд та архівні установи», Порядку утворення та діяльності комісій з проведення експертизи  цінності документів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України   від 8 серпня 2007 року №1004, наказом Міністерства юстиції України від 19.06.2013  № 1227/5 «Про затвердження Типового положення про експертну комісію державного органу, органу місцевого самоврядування, державного і комунального підприємства, установи та організації» Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції № 692/5 від 25.04.2014, керуючись  Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Андріївської сільської ради, -

 

ВИРІШИВ:

1. Утворити експертну комісію виконкому з визначення цінності документів згідно додатку 1 (додається).

2. Затвердити положення про експертну комісію виконкому з визначення цінності документів згідно додатку 2  (додається).

3. Визнати такими, що втратили чинність, рішення виконавчого комітету від  21.12.2015  № 74"Про внесення змін до складу експертної комісії виконкому з визначення цінності документів".

4. Керуючому справами ( секретарю) виконкому Сищенко Г.П. оприлюднити дане  рішення на  веб - сайті Андрівської сільської ради.

5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами(секретаря) виконкому Сищенко Г.П.

 

Т.в.о. сільського голови                                                                                           О.А. Нікітіна

 

 

Додаток1

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішенням  виконкому

сільської  ради 

від 30.11.2017   № 78                  

Склад

експертної комісії виконкому з визначення цінності документів

 

Діхтенко

Микола Якович

сільський голова, голова комісії

 

 

Нікітіна Олена Анатоліївна                                           

 

Секретар Андріївської сільської ради, заступник голови комісії

Сищенко

Галина Прокопівна

Керуючий справами(секретар) виконкому, секретар комісії

 

Члени комісії

 

Позіра

Ніна Дмитрівна

головний бухгалтер сільської ради

                                                

 

Мансвєтова

Валентина Павлівна                                        

 

 

Куценко

Валентина Вікторівна

 

 головний бухгалтер сільської ради

 

 

 

діловод сільської ради

 

Литвинова Наталія

Михайлівна, спеціаліст ІІ категорії

 

 

 

Керуючий справами(секретар) виконкому                                               Г.П.Сищенко

 

 

 

 

Додаток 2

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішенням  виконкому

сільської  ради 

від 30.11.2017   № 78                      

ПОЛОЖЕННЯ

про експертну комісію виконкому з визначення цінності документів

1. Відповідно до Закону України «Про Національний архівний фонд та архівні установи» і Порядку утворення та діяльності комісій з проведення експертизи цінності документів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08 серпня 2007 року № 1004, виконавчий комітет сільської ради (далі - виконком) утворює експертну комісію (далі - ЕК) для організації і проведення експертизи цінності документів, що утворилися в діловодстві сільської ради та її виконавчого комітету, та подання результатів експертизи цінності документів на розгляд експертної  комісії (далі - ЕК) архівного відділу Слов’янської райдержадміністрації.        

2. ЕК є постійно діючим органом виконкому.          

3. У своїй діяльності ЕК керується Конституцією і законами України, указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами Міністерства Юстиції України та іншими нормативно-правовими актами, а також цим положенням, затвердженим на підставі Типового положення.       

4. До складу ЕК, який затверджується рішенням виконкому, входять головний бухгалтер. діловод, сільський голова, секретар сільської ради, члени виконкому.

Головою ЕК призначається сільський голова, а секретарем – секретар виконкому.     

5. Секретар ЕК за рішенням голови забезпечує скликання засідань комісії, складає протоколи, доводить до відома управлінь та відділів рішення комісії, здійснює облік і звітність про проведену роботу, веде документацію ЕК і забезпечує її збереженість.   

6. ЕК працює відповідно до річного плану, який затверджується на засіданні ЕК.      

7. Завданням ЕК виконкому є організація та проведення експертизи чинності документів, що утворилися в діловодстві міської ради та її виконавчому комітеті.      

8. ЕК виконкому приймає рішення про:

 - схвалення і подання до ЕК архівного відділу райдержадміністрації  проектів таких документів: описи справ постійного зберігання, внесених до Національного архівного фонду (далі - НАФ), описи справ з кадрових питань (особового складу), номенклатури справ, інструкції з діловодства, положення про архівний підрозділ та ЕК, акти про вилучення для знищення документів, не внесених до НАФ;

- схвалення описів справ тривалого (понад 10 років) зберігання, переліків відомостей, що становлять службову інформацію, які складаються органами місцевого самоврядування, іншими суб’єктами владних повноважень, у тому числі на виконання делегованих повноважень;

-  схвалення номенклатур справ.    

9. Для виконання покладених на ЕК завдань їй надається право:

 - контролювати дотримання  окремими працівниками, відповідальними за організацію документів у діловодстві, установлених вимог щодо розробки номенклатур справ, формування справ, експертизи цінності документів, упорядкування та оформлення документів;

 - вимагати від  відповідального за архів  розшуку відсутніх документів НАФ, документів тривалого зберігання, у тому числі документів з кадрових питань (особового складу), та письмових пояснень у випадках втрати цих документів;

 - одержувати від посадових осіб місцевого самоврядування  сільської ради відомості та пропозиції, необхідні для проведення експертизи цінності документів;

-  визначати строки зберігання документів, що не передбачені типовим переліком видів документів із зазначенням строків їх зберігання, та погоджувати їх з ЕК архівного відділу;

 - заслуховувати на своїх засіданнях про стан підготовки документів до архівного зберігання і забезпечення збереженості документів, про причини втрати документів;

-  запрошувати на засідання як консультантів та експертів фахівців управлінь та відділів, а в разі необхідності працівників архівного відділу райдержадміністрації;

-  інформувати керівництво з питань, що входять до компетенції ЕК.      

10. Засідання ЕК проводиться не рідше ніж один раз на рік і вважається правоможним, якщо на ньому присутні не менш як дві третини складу її членів.       

11. Рішення ЕК приймається більшістю голосів членів комісії, присутніх на засіданні, оформляється протоколом, який підписують голова (у разі його відсутності - заступник) і секретар комісії, та набирає чинності з моменту затвердження протоколу засідання ЕК міським головою.

 

 

Керуючий справами (секретар)виконкому                                                     Г.П.Сищенко

 

 

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь