Положення "Про житлову комісію"
Додаток 2
до рішення виконкому
Андріївської сільської ради
від 30.11.2017 року №74
ПОЛОЖЕННЯ
про житлову комісію при виконавчому комітеті Андріївської сільської ради.
1. Загальні положення
Житлова комісія, як громадський орган, утворюється при виконавчому комітеті. Склад комісії, а також її голова, заступник, секретар затверджуються на засіданні виконавчого комітету сільської ради. Комісія керується у своїй роботі Конституцією України, Законами України, Указами Президента України, Житловим кодексом, Постановами Кабінету Міністрів,“Правилами обліку громадян, які потребують покращення житлових умов і надання їм житлових приміщень в Українській РСР”, затверджених Постановою Ради Міністрів і Української республіканської ради профспілок за № 470 від 11.12.1984 року, та рішеннями виконавчого комітету Андріївської сільської ради, розпорядженнями сільського голови та цим Положенням.
2. Предметна діяльність комісії
Відповідно до покладених завдань комісія з житлових питань:
- Приймає від громадян заяви про взяття на квартирний облік при виконкомі сільської ради, відповідні документи, перевіряє, розглядає їх та подає свої пропозиції виконкому для розгляду.
- Розглядає питання, надає пропозиції щодо:
- взяття громадян на квартирний облік;
- включення в списки осіб, що користуються правом позачергового та першочергового одержання жилих приміщень;
- зняття громадян з квартирного обліку, виключення із списків осіб, які користуються правом позачергового та першочергового одержання жилих приміщень;
- розподілу жилої площі та надання громадянам жилих приміщень;
- переоформлення особових рахунків на займану жилу площу (зміна договору найму);
- обміну квартир;
- включення жилих приміщень до числа службових;
- виключення жилих приміщень з числа службових;
- затвердження рішень адміністрації та профспілкових комітетів підприємств та організацій з квартирних питань.
- Готує проекти рішень виконкому з питань, що відносяться до її компетенції.
- Оформляє ордери на жилі приміщення.
- Проводить обстеження житлово-побутових умов громадян.
- Надає консультації та роз’яснює житлове законодавство населенню села.
- Розглядає пропозиції, заяви та скарги громадян з питань, що входять до компетенції комісії та вживає заходи щодо усунення виявлених порушень.
- Формує житлові справи.
- Впорядковує квартирну чергу відповідно до рішень виконавчого комітету.
- Проводить щорічну перереєстрацію громадян, які перебувають на квартирному обліку при виконкомі.
- Проводить реєстрацію заяв громадян про взяття на квартирний облік.
- Проводить реєстрацію громадян, взятих на квартирний облік, у книзі ведення квартирного обліку.
- Вживає заходів щодо оформлення документів та подання до суду позовних заяв про визнання осіб такими, що втратили право користування житловими приміщеннями.
3. Право комісії
3.1. Відповідно до діючого законодавства співпрацювати з органами сільської ради, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності та громадянами.
3.2. Одержувати від посадових осіб виконавчих органів сільської ради, житлово-експлуатаційних організацій села всіх форм власності інформацію з питань, віднесених до компетенції комісії.
4.Робота комісії
4.1.Засідання комісії скликаються не рідше одного разу в місяць і оформляються протоколом. Протоколи підписує голова і секретар комісії.
4.2.Рішення комісії приймаються більшістю голосів членів комісії, присутніх на засіданні. Засідання є чинним при присутності не менше двох третин складу комісії.
4.3.В разі потреби на засідання комісії викликаються зацікавлені особи.
5.Розподіл обов’язків у комісії
ГОЛОВА КОМІСІЇ:
- здійснює загальне керівництво роботою комісії і відповідає за діяльність комісії;
- веде особистий прийом громадян;
- готує проекти рішень виконкому;
- веде облік громадян, які потребують покращення житлових умов;
- впорядковує квартирну чергу відповідно до рішень виконавчого комітету;
- проводить щорічну перереєстрацію громадян, які перебувають на квартирному обліку при виконкомі;
- у період відсутності голови комісії виконує його обов’язки.вживає заходів щодо оформлення документів та подання до суду позовних заяв про визнання осіб такими, що втратили право користування житловими приміщеннями.
ЗАСТУПНИК ГОЛОВИ КОМІСІЇ:
- виконує доручення голови комісії;
- у період відсутності голови комісії виконує його обов’язки.
СЕКРЕТАР ЖИТЛОВОЇ КОМІСІЇ:
відповідає за:
- прийом документів від громадян;
- ведення і оформлення протоколів засідань;
- підготовку засідань;
- оформлення та видачу ордерів;
- формування житлових справ.
Проводить реєстрацію заяв громадян про взяття на квартирний облік.
Проводить реєстрацію громадян, взятих на квартирний облік, у книзі ведення.
ЧЛЕНИ КОМІСІЇ:
- беруть участь у засіданні комісії, обстеженні житлових умов, та виконують окремі доручення голови комісії.
Керуючий справами (секретар) виконкому Г.П.Сищенко