АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ проекту рішення Андріївської сільської ради «Про затвердження Положення про транспортний податок» з 01.01.2018 року
АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ
рішення Андріївської сільської ради «Про затвердження Положення про транспортний податок» з 01.01.2018 року
Цей аналіз регуляторного впливу розроблений відповідно до вимог чинного законодавства, зокрема Податковим кодексом України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», Законом України «Про запобігання корупції» з урахуванням методики проведення аналізу впливу регуляторного акту.
- Визначення та аналіз проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом прийняття регуляторного акту.
Відповідно до Податкового кодексу України органам місцевого самоврядування надано право встановлення розміру ставок місцевих податків та зборів на території сільської ради.
Необхідність затвердження рішення Андріївської сільської ради «Про затвердження Положення про транспортний податок» обумовлено нормами Податкового кодексу України.
Проблема, яку передбачається розв'язати - це збільшення потенційних джерел надходжень до бюджету, збалансування інтересів територіальної громади та суб’єктів господарювання. Встановлення транспортного податку у відповідності до чинного законодавства.
Рішенням Андріївської сільської ради «Про затвердження Положення про транспортний податок» затверджується положення про визначення ставки, порядку обчислення та сплати транспортного податку на території Андріївської сільської ради, платників податку, об’єктів оподаткування, базу та ставки податку.
- Цілі регулювання.
Цілями прийняття регуляторного акту є:
- Дотримання норм чинного законодавства, що регулює порядок нарахування та сплати податку на майно в частині транспортного податку ;
- збільшення надходжень до бюджету .
- Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення встановлених цілей.
- Відмова від запропонованого регулювання, тобто залишення без змін існуючої ситуації.
Не прийняття зазначеного рішення у новій редакції залишає існуючи ставки податку на майно в частині транспортного податку на попередньому рівні, що призведе до зменшення надходжень до бюджету.
2. Прийняття рішенням Андріївської сільської ради «Про затвердження Положення про транспортний податок».
Прийняття рішенням Андріївської сільської ради «Про затвердження Положення про транспортний податок» є єдиним можливим способом досягнення цілей вказані у п. 2 даного аналізу.
- Механізм та заходи, що пропонуються для розв’язання проблеми.Для розв’язання проблеми пропонується застосувати наступний механізм:
- встановлення на території Андріївської сільської ради податку на майно в частині
транспортного податку;
- встановлення ставки податку на майно в частині транспортного податку на території Андріївської сільської ради.
- Можливість досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта.
Прийняття рішення Андріївської сільської ради «Про затвердження Положення про транспортний податок» дозволить забезпечити збільшення надходження коштів від податку на майно в частині транспортного податку до бюджету.
Передбачається, що платники податку на майно в частині транспортного податку, будуть неухильно виконувати вимоги запропонованого рішення, тобто в повному обсязі та своєчасно вносити податкові платежі.
- Очікувані результати прийняття регуляторного акта.
Нижче наведена таблиця з очікуваними результатами прийняття рішення Андріївської сільської ради «Про затвердження Положення про транспортний податок»:
Сільська рада |
Дотримання норм Податкового кодексу України;Отримання надходжень до бюджету від запровадженого податку. |
Відсутні |
Власники транспортних засобів |
Встановлення ставок податку на майно в частині транспортного податку, офіційне оприлюднення регуляторного акту, забезпечить прозорий механізм справляння встановленого податку. |
Сплата податку у встановленому обсязі
|
- Строк дії регуляторного акта.
Строк дії рішення Андріївської сільської ради «Про затвердження Положення про транспортний податок» встановлюється довгостроково, до внесення змін або до прийняття нових нормативно-правових актів.
- Показники результативності регуляторного акта.
– розмір надходжень до бюджету;
– кількість платників податку.
- Заходи за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта.
Відстеження результативності регуляторного акту буде здійснюватися відповідно до ст. 10 Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” шляхом застосування базового та повторного відстеження.
Базове відстеження результативності регуляторного акту буде здійснено до набрання чинності даного регуляторного акту.
Повторне – через рік з дня набрання чинності, але не пізніше, двох років з дня набрання чинності акту.
Сільський голова М.Я.Діхтенко