ОГОЛОШЕННЯ! Андріївська сільська рада Слов’янського району Донецької області з 09.07.2020 року оголошує конкурс на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування
- Конкурс на заміщення вакантної посади:
- Адміністратор відділу з питань надання адміністративних послуг та державної реєстрації віднесених до VІ категорії посад в органах місцевого самоврядування.
- Основні кваліфікаційні вимоги до кандидатів:
Вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, бакалавра, стаж роботи на державній службі або в органах місцевого самоврядування не менше одного року або стаж роботи в інших сферах управління не менше трьох років.
Знання Конституції України, законів України «Про державну службу», «Про засади запобігання і протидії корупції», «Про адміністративні послуги», нормативні документи, що стосуються державної служби та місцевих державних адміністрацій, сфери надання адміністративних послуг, укази та розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші підзаконні нормативно-правові акти, що регулюють розвиток відповідної сфери (галузі) управління.
Практику застосування чинного законодавства, основи державного управління, економіки, фінансів та права. Володіння державною мовою та знання ділової мови, Інструкції з діловодства, правил організаційно-розпорядчої документації, правил ділового етикету, правил та норми охорони праці та протипожежного захисту, правил внутрішнього розпорядку, а також основні принципи роботи на комп'ютері та відповідні комп’ютерні програми.
3. Завдання та обов'язки:
-Надання суб’єктам звернень вичерпної інформації та консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг;
-Прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, їх реєстрація та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання;
-Видача або забезпечення направлення через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення щодо можливості отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг;
-Організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами надання адміністративних послуг;
-Здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг термінів розгляду справ та прийняття рішень;
-Забезпечення видачі результату надання адміністративної послуги, оформленого суб’єктами надання адміністративних послуг, виключно через відділ з питань надання адміністративних послуг та державної реєстрації;
-Оптимізація процесу надання адміністративних послуг шляхом налагодження взаємодії з представниками суб’єктів надання адміністративних послуг;
- Ведення документообігу та забезпечення обліку звернень суб'єктів звернень з питань надання адміністративних послуг;
- Ведення електронного документообігу в єдиній інформаційній системі адміністративних послуг з суб’єктами надання адміністративних послуг;
- Підготовка пропозицій щодо вдосконалення процедури надання адміністративних послуг та направлення їх керівництву Андріївської сільської ради.
Особи, які відповідають основним кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, надають до конкурсної комісії виконавчого комітету сільської ради наступні документи:
- заяву про участь у конкурсі;
- заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
- дві фотокартки розміром 3х4 см;
- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
- декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (в електронній формі);
- копію документа, який посвідчує особу;
- копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);
- довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).
- До участі у конкурсі не допускаються особи, які:
- визнані в установленому порядку недієздатними;
- мають судимість, що є несумісною із зайняттям посади посадової особи місцевого самоврядування;
- у разі прийняття на службу будуть прямо підпорядковані або підлеглі близьким особам;
- позбавлені права займати відповідні посади в установленому законом порядку на визначений термін;
- в інших випадках, установлених законами.
- Завдання, обов'язки та повноваження:
- Забезпечує збереження документів дозвільного характеру до передачі їх субєктам господарської діяльності;
- здійснює прийом суб'єктів господарювання;
- приймає від суб'єктів господарювання документи, необхідні для одержання документів дозвільного характеру, реєструє та подає документи (їх копії) відповідним місцевим дозвільним органам;
- забезпечує видачу документів дозвільного характеру виключно через дозвільний центр.
Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається секретарем сільської ради.
Термін прийняття документів конкурсною комісією – 30 календарних днів з дня опублікування оголошення за адресою:
вул. Миру, 7А, с.Андріївка, Слов’янський район, Донецька область, тел. 0952085355.
УМОВИ
проведення конкурсу на посаду адміністратора
Загальні умови |
|
Посадові обов’язки |
Прийняття від суб’єктів звернень документів необхідних для надання адміністративних послуг; надання суб’єкту господарювання вичерпної інформації щодо вимог та порядку отримання документів дозвільного характеру; видання суб’єкту господарювання документів дозвільного характеру, які оформлені регіональними, місцевими дозвільними органами. |
Умови оплати праці |
Згідно штатного розпису |
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду |
Безстроковість |
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання |
Строк подачі документів до 10.08.2020 |
Місце, час та дата початку проведення конкурсу |
11.08.2020, 11:00, село Андріївка вул. Миру,7А , Андріївська сільська рада, актовий зал. |
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу |
Нікітіна Олена Анатоліївна 0952085355 04342045@mail.gov.ua |
Кваліфікаційні вимоги |
||
1 |
Освіта |
Вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, бакалавра. |
2 |
Досвід роботи |
На службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби не менше одного року або досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 3 років. |
3 |
Володіння державною мовою |
Вільне володіння державною мовою. |
Вимоги до компетентності |
||
1 |
Вміння використовувати комп’ютерну техніку та програмне забезпечення |
Впевнений користувач ПК (Microsoft Word, Microsoft Excel, MS Office, Internet) |
2 |
Якісне виконання поставлених завдань |
Вміння працювати з інформацією |
3 |
Особистісні компетенції |
Відповідальність; уважність до деталей; вміння працювати в стресових ситуаціях |
|
Професійні знання |
|
1 |
Знання законодавства |
Закони України «Про місцеве самоврядування в Україні », «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про державну службу», «Про запобігання корупції», законодавство про працю. |
2 |
Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ) |
Закони України «Про адміністративні послуги», «Про дозвільні системи у сфері господарської діяльності» |
ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ
на перевірку знання Конституції України, Законів України
«Про службу в органах місцевого самоврядування», "Про місцеве самоврядування в Україні" та «Про запобігання корупції»
І. Питання на перевірку знання Конституції України
1. Основні розділи Конституції України.
2. Основні риси Української держави за Конституцією України (статті 1, 2).
3. Форма правління в Україні (стаття 5).
4. Визнання найвищої соціальної цінності України (стаття 3).
5. Конституційний статус державної мови та мов національних меншин України (стаття 10).
6. Об'єкти права власності Українського народу (статті 13, 14).
7. Найважливіші функції держави (стаття 17).
8. Державні символи України (стаття 20).
9. Конституційне право на працю (стаття 43).
10. Конституційне право на освіту (стаття 53).
11. Конституційне право на соціальний захист (стаття 46).
12. Конституційне право на охорону здоров'я (стаття 49).
13. Обов'язки громадянина України (статті 65-68).
14. Право громадянина України на вибори (стаття 70).
15. Повноваження Верховної Ради України (стаття 85).
16. Питання, правове регулювання яких визначається та встановлюється виключно законами України (стаття 92).
17. Державний бюджет України (стаття 96).
18. Порядок обрання Президента України (стаття 103).
19. Повноваження Президента України (стаття 106).
20. Призначення, склад та введення в дію рішень Ради національної безпеки і оборони України (стаття 107).
21. Склад Кабінету Міністрів України (стаття 114).
22. Повноваження Кабінету Міністрів України (статті 116, 117).
23. Повноваження місцевих державних адміністрацій (стаття 119).
24. Статус прокуратури України за Конституцією України (стаття 121).
25. Система судів в Україні (стаття 125).
26. Основні засади судочинства в Україні (стаття 129).
27. Система адміністративно-територіального устрою України (стаття 133).
28. Питання нормативного регулювання Автономної Республіки Крим (стаття 137).
29. Повноваження Автономної Республіки Крим (стаття 138).
30. Органи місцевого самоврядування в Україні (стаття 140).
31. Повноваження територіальних громад за Конституцією України (стаття 143).
32. Статус та повноваження Конституційного Суду України (статті 147, 150).
33. Порядок подання законопроекту про внесення змін до Конституції України (стаття 154).
II. Питання на перевірку знання Закону України "Про запобігання корупції".
1. Визначення термінів: пряме підпорядкування, близькі особи, корупційне правопорушення, корупція, потенційний конфлікт інтересів (стаття 1).
2. Суб'єкти, на яких поширюються дія закону України «Про запобігання корупції»
(стаття 3).
3. Статус та склад Національного агентства з питань запобігання корупції (статті 4,5)
4. Повноваження Національного агентства з питань запобігання корупції (стаття 11).
5. Права Національного агентства з питань запобігання корупції (стаття 12).
6. Контроль за діяльністю Національного агентства з питань запобігання корупції (стаття 14)
7. Національна доповідь щодо реалізації засад антикорупційної політики (стаття 20).
8.Обмеження щодо використання службових повноважень чи свого становища та одержання подарунків (статті 22, 23).
9. Обмеження щодо сумісництва та суміщення з іншими видами діяльності та обмеження спільної роботи близьких осіб (статті 25, 27).
10. Запобігання та врегулювання конфлікту інтересів (стаття 28).
11. Заходи зовнішнього та самостійного врегулювання конфлікту інтересів (стаття 29).
12. Запобігання конфлікту інтересів у зв’язку з наявністю в особи підприємств чи корпоративних прав (стаття 36).
13. Вимоги до поведінки осіб (стаття 37).
14. Подання декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування(стаття 45).
15. Встановлення своєчасності подання декларації та повна перевірка декларації (ст.49,40)
16. Моніторинг способу життя суб’єктів декларування (стаття 51).
17. Державний захист осіб, які надають допомогу в запобіганні і протидії корупції (стаття 53).
18. Заборона на одержання пільг, послуг і майна органами державної влади та органами місцевого самоврядування (стаття 54).
19. Антикорупційна експертиза (стаття 55).
20. Спеціальна перевірка (стаття 56).
21. Загальні засади запобігання корупції у діяльності юридичної особи (стаття 61).
22. Відповідальність за корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (стаття 65).
ІІІ. Питання на перевірку знання Закону України "Про службу в органах місцевого самоврядування"
1. Поняття служби в органах місцевого самоврядування, посадової особи місцевого самоврядування за Законом України “Про службу в органах місцевого самоврядування” (статті 1,2 ).
2. Посади в органах місцевого самоврядування (стаття 3).
3. Основні принципи служби в органах місцевого самоврядування (стаття 4).
4. Право на службу в органах місцевого самоврядування (стаття 5).
5. Державна політика щодо служби в органах місцевого самоврядування (стаття 6).
6. Правове регулювання посадових осіб місцевого самоврядування (стаття 7).
7. Основні обов’язки посадових осіб місцевого самоврядування(стаття 8).
8. Основні права посадових осіб місцевого самоврядування (стаття 9).
9.Прийняття на службу в органи місцевого самоврядування (стаття10).
10. Присяга посадових осіб місцевого самоврядування (стаття 11).
11. Обмеження, пов’язані з прийняттям на службу в органах місцевого самоврядування (стаття 12).
12. Декларування доходів посадових осіб місцевого самоврядування(стаття 13).
13. Класифікація посад в органах місцевого самоврядування (стаття 14).
14. Ранги посадових осіб місцевого самоврядування (стаття15).
15. Кадровий резерв служби в органах місцевого самоврядування( стаття 16)
16. Атестація посадових осіб місцевого самоврядування (стаття 17).
17. Граничний вік перебування на службі в органах місцевого самоврядування (стаття 18).
18. Підстави припинення служби в органах місцевого самоврядування (стаття 20)
19. Оплата праці, відпустки та пенсійне забезпечення (стаття 21).
20. Відповідальність за порушення законодавства про службу в органах місцевого самоврядування (стаття 23).
ІV. Питання на перевірку знання Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні»"
1. Визначення термінів: територіальна громада, представницький орган місцевого самоврядування, виконавчі органи влади, делеговані повноваження, рівні бюджетів (ст. 1).
2. Основні принципи місцевого самоврядування( стаття 4)
3. Ради – представницькі органи місцевого самоврядування , виконавчі органи рад ( статті 10,11).
4. Громадські слухання, органи самоорганізації населення, форми добровільного об»єднання громадян( статті 13,14,15).
5.Організаційно- правова, матеріальна і фінансова основи місцевого самоврядування, відносини органів місцевого самоврядування з підприємствами, установами та організаціями, що перебувають та не перебувають у комунальній власності відповідних територіальних громад.( статті 16,17,18)
6. Виключна компетенція сільських, селищних рад ( стаття 26)
7. Повноваження виконавчого органу сільської ради у сфері соціально-економічного і культурного розвитку,планування та обліку.( стаття 27)
8. Повноваження виконавчого органу сільської ради в галузі бюжету, фінансів і цін.
(стаття 28)
9. Повноваження виконавчого органу сільської ради щодо управління комунальною власністю.( стаття 29)
10. Повноваження виконавчого органу сільської ради галузі ЖКГ, побутового, торгівельного обслуговування, громадського харчування, транспорту та зв»язку (ст. 30).
11. Повноваження виконавчого органу сільської ради у галузі будівництва( стаття 31)
12. Повноваження виконавчого органу сільської ради у сфері освіти, охорони здоров»я, культури, фізкультури і спорту.( стаття 32)
13. Повноваження виконавчого органу сільської ради у сфері регулювання земельних відносин та охорони навколишнього природного середовища.( стаття 33).
14. Повноваження виконавчого органу сільської ради у сфері соціального захисту населення.( стаття 34).
15. Повноваження виконавчого органу сільської ради у галузі зовнішньоекономічної діяльності (35 стаття).
16. Повноваження виконавчого органу сільської ради в галузі оборонної роботи (стаття 36).
17. Повноваження виконавчого органу сільської ради щодо вирішення питань адміністративно- територіального устрою, та забезпечення законності, правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян.( статті 37,38)
18. Повноваження виконавчого органу сільської ради щодо відзначення державними нагородами України ті інші повноваження виконавчих органів сільських рад.( статті 39,40).
19. Повноваження сільського , селищного голови( стаття 42)
20. Повноваження районних і обласних рад (стаття 43)
21. Порядок формування рад( стаття 45)
22. Сесія ради ( стаття 46)
23. Постійні комісії ради ( стаття 47)
24. Депутат ради( стаття 49).
25. Секретар ради ( стаття 50)
26 Виконавчий комітет сільської ради, його повноваження та організація роботи( статті 51,52,53).
27. Акти органів та посадових осіб місцевого самоврядування( стаття 59).
28. Право комунальної власності ( стаття 60).
29. Місцеві бюджети та доходи місцевих бюджетів ( статті 61,63)
30. видатки місцевих бюджетів ( стаття 64).
31 Відповідальність органів та посадових осіб місцевого самоврядування перед територіальними громадами, державою та іншими суб2єктами господарювання ( статті 75,76,77).
32. дострокове припинення повноважень ради, сільського голови, органі самоорганізації населення( стаття 78,79,80)
V.Перелік питань на перевірку знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень адміністратора.
1. Порядок надання адміністративних послуг (ст. 9 Закону України «Про адміністративні
послуги»).
2. Строки надання адміністративних послуг (ст. 10 Закони України «Про адміністративні
послуги»).
3. Основні завдання адміністратора (ст. 13 Закону України «Про адміністративні послуги»).
4. Права, які має адміністратор (ст. 13 Закону України «Про адміністративні послуги»).
5. Відповідальні за порушення вимог законодавства у сфері надання адміністративних послуг (ст. 19 Закону України «Про адміністративні послуги»).
6. Реєстрація місця проживання новонародженої дитини (п.п. 5, 8, 20, 21, 23 Правил реєстрації місця проживання, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 2 березня 2016р. № 207).
7. Реєстрація та зняття з реєстрації місця проживання дитини до 14 років (п.п. 18, 23, 26, Правил реєстрації місця проживання, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 2 березня 2016 р. № 207).
8. Які документи подає до органу реєстрації особа або її представник для реєстрації місця
проживання (п. 18 Правил реєстрації місця проживання, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 2 березня 2016 р. № 207).
9. Підстави для призначення зняття з реєстрації місця проживання особи (п. 26 Правил реєстрації місця проживання, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 2 березня 2016 р. № 207).
10. Перелік документів, що подає особа разом із заявою для здійснення зняття з реєстрації місця поживання (п. 26 Правил реєстрації місця проживання, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 2 березня 2016 р. № 207).
11. Реєстрація місця перебування (п. 25 Правил реєстрації місця проживання, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 2 березня 2016 р. № 207).
12. Підстави для відмови в реєстрації/знятті з реєстрації місця проживання (п.11 Правил
реєстрації місця проживання, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 2
березня 2016 р. № 207).
13. Скасування реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування особи (п.п. 28, 29 Правил реєстрації місця проживання, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 2 березня 2016 р. № 207).
14. Накладання адміністративного стягнення на особу, яка надала недійсний паспорт
громадянина України (ст. 197 Кодекс України про адміністративні правопорушення).
15. Накладання адміністративного стягнення за умисне зіпсування паспорта чи недбале
зберігання паспорта, що спричинило його втрату (ст. 198 Кодексу України про адміністративні правопорушення).
Сільський голова М.Я. Діхтенко