До уваги! Другий випуск Consultant’s Digest #2 - це підбірка корисної інформації для підприємців, експортерів та консультантів в експорті, що допоможе Вашій компанії у виході на іноземні ринки від учасників інноваційної освітньої програми
Другий випуск Consultant’s Digest #2 – це крок у світ діджитал маркетингу, де все обертається навколо Google Analytics, Microsoft Clarity, Leadfeeder, Plerdy, Google Optimize та ще великої кількості інструментів, які самостійно вивчити та застосовувати досить важко.
Команди програми Consultant’s Digest #2 підготували цілий випуск корисної інформації щодо цифрового маркетингу, зокрема команда Львівської області заглибилася у тему "Веб-аналітика: воронки, канали, тестування, платформи":
"…Найпростіший, але інший не менш важливий термін – канали, або тип джерел, з яких до вас потрапляють відвідувачі. До основних належать органічний (перехід за прямим посиланням в пошуковій системі) і платний (перехід за контекстною рекламою). Також є медійна реклама, соціальний канал, переходи з інших вебсайтів, за посиланнями в email або пряме потрапляння на вебсайт. Якщо ви будете знати, звідки до вас потрапив відвідувач, зможете приділяти більшу увагу певному каналу, вдосконалювати його або вкладати кошти у релевантну рекламу.
Що допоможе з аналізом? Аналітичні платформи нададуть вам максимально детальну інформацію і по каналах, і по взаємодії відвідувачів: рухи миші, кліки, час перебування на сторінці, тощо. Ви зможете побачити, у яких сторінок високий показник відмов, недостатня глибина скролінгу або незначна конверсія. Рекомендуємо обрати і налаштувати такі ресурси: як Google Analytics, Microsoft Clarity, Leadfeeder, Plerdy та інші аналогічні інструменти аналітики…".
Читайте статтю повністю в другому випуску Consultant’s Digest #2 та підписуйтесь на сторінки команд учасниць, щоб отримувати більше інформації з питань міжнародної торгівлі: https://epo.org.ua/ttt_digest-2/
Consultant’s Digest
Export Promotion Office/Офіс з Просування Експорту
підготували другий випуск Consultant’s Digest #2, в якому зібрали корисну інформацію на гарячі теми: вебмаркетинг, цифрові продажі, вебаналітика, аналіз бізнесу за допомогою цифрових інструментів та веб промоція консалтингових послуг.
Якщо Ви вже на шляху до нових країн та Вам цікаво, як це роблять інші компанії та якими методами, читайте кейс-стаді про представників фешн та креативних секторів, зокрема:
• вихід виробників етноодягу на скандинавський ринок;
• виклик Німецького ринку українській компанії кравців;
• промоція виробника верхнього одягу на ринку Канади;
• весільні сукну в Австралії ;
• розвиток експорту до Польщі виробників картин за номерами.
Consultant’s Digest – це підбірка корисної інформації для підприємців, експортерів та консультантів в експорті, що допоможе Вашій компанії у виході на іноземні ринки від учасників інноваційної освітньої програми Train the Trainers для консультантів державного та приватного секторів у сфері експортної діяльності.
Читайте другий випуск та підписуйтесь на сторінки команд учасниць, щоб отримувати більше інформації з питань міжнародної торгівлі! https://epo.org.ua/ttt_digest-2/
Програма Train the Trainers розроблена Інститутом маркетингу Естонії у співпраці з Офісом з просування експорту. Програма фінансується Державним департаментом США (в рамках “Emerging Donors Challenge Program Round Seven”), а також Міністерством закордонних справ Естонії (Проект з питань розвитку співробітництва та гуманітарної допомоги).