A A A K K K
для людей із порушенням зору
Андріївська сільська військова адміністрація
Краматорський район Донецька область

ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДОНБАСНАФТОПРОДУКТ» код ЄДРПОУ 24811068

Дата: 29.11.2021 09:43
Кількість переглядів: 191

 

 

(дата офіційного опублікування в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (автоматично генерується програмними засобами ведення Єдиного реєстру з оцінки впливу на довкілля, не зазначається суб’єктом господарювання)

202111248983

(реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності (автоматично генерується програмними засобами ведення Єдиного реєстру з оцінки впливу на довкілля, для паперової версії зазначається суб’єктом господарювання)

 

ПОВІДОМЛЕННЯ
про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

 

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ  «ДОНБАСНАФТОПРОДУКТ»

код ЄДРПОУ 24811068

(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи - підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта  (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті)

інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.

1. Інформація про суб’єкта господарювання

Юридична адреса: Україна, 69091, м. Запоріжжя, бул. Шевченка, буд. 71-а, кім. 904

тел. 093-726-92-35;  e-mail: redko@parallel.ua

 (місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону)

2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи[*].

Планована діяльність, її характеристика.

Встановлення додаткового технологічного обладнання АГЗП (автомобільний газозаправний пункт) на діючій АЗС що знаходиться за адресою: Донецька обл., с. Сергіївка, вул. Зарічна, 65.

Пропускна здатність по відпуску СВГ у автотранспорт до 200 авто/добу.  

Технічна альтернатива 1.

Встановлення наземного модуля для заправки автомобілів скрапленим вуглеводневим газом (далі - МЗАСГ) з наземним резервуаром СВГ об’ємом 10 м3 і ПРК. Особливістю МЗАСГ є блочне виконання у повній заводській готовності. Устаткування, арматура, трубопроводи та контрольно-вимірювальні прилади, які входять до складу МЗАСГ, призначені для приймання, зберігання та видачі споживачам скрапленого газу.

Технічна альтернатива 2.

Встановлення на діючій АЗС підземного резервуару об’ємом 10 м3 та ПРК для приймання, тимчасового зберігання та відпуску СВГ у автотранспорт.

3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1.

Планована діяльність в межах орендованої земельної ділянки загальною площею 0,5 га (кадастровий номер 1424288200:01:000:1049) за адресою: Донецька обл., Краматорський р-н,                  с. Сергіївка, вул. Зарічна, 65.

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2.

Територіальна альтернатива 2 не розглядається, оскільки планована діяльність  передбачається на території існуючої АЗС.

4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності

Планована діяльність матиме позитивний соціально-економічний вплив обумовлений наданням послуг по заправці якісним пальним розширеного асортименту, збільшенню надходжень у місцевий бюджет при дотриманні екологічних та санітарно-гігієнічних нормативів.

5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо)

Існуюча АЗС здійснює приймання, зберігання та заправку автотранспорту рідким моторним паливом (РМП) різних видів та марок, а також сервісне обслуговування водіїв та пасажирів. Підземний резервуарний парк для РМП загальним об’ємом 44 м3, трубопроводи обв’язки резервуарів та ПРК залишаються без змін. Кількість паливороздавальних колонок – 2 одиниці, продуктивність АЗС по РМП складає до 250 авто/добу.

Планованою діяльністю передбачається встановлення на діючій АЗС наземного модуля для заправки автомобілів, який призначений для прийому, зберігання та заправки автотранспорту СВГ. МЗАСГ має у своєму складі: наземний резервуар об’ємом 10 м3, насос циркуляційний, трубопроводи обв’язки, контрольно-вимірювальні прилади, запірні пристрої і клапани, ПРК. СВГ доставляється в спеціальній автомобільній транспортній цистерні. Продуктивність модуля становить до 200 авто/добу. Річна реалізація скрапленого газу 1750 м3.

Резервне живлення об’єкту від існуючого дизельного генератору AKSA APD 16A потужністю 12,5 кВт.

Режим роботи цілодобовий, у 2 зміни по 12 годин. Кількість працівників - 7 осіб.

6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами:

щодо технічної альтернативи 1

Екологічні та інші обмеження планованої діяльності встановлюються згідно чинного Законодавства України, включаючи Водний кодекс України, Закони України «Про охорону навколишнього природного середовища», «Про охорону атмосферного повітря», «Про відходи», «Про охорону земель», норми НАПБ А.01.001-2014.

Санітарні – не допускати перевищення ГДК хімічних і біологічних речовин в атмосферному повітрі населених місць, нормативів ГДВ забруднюючих речовин із стаціонарних джерел згідно до наказу Мінприроди від 27.06.2006р № 309 та допустимих рівнів шуму відповідно до ДБН В.1.1-31:2013.

щодо технічної альтернативи 2

Аналогічно технічній альтернативі 1.

щодо територіальної альтернативи 1

Дотримання меж санітарно-захисної зони СЗЗ та стану шумового режиму згідно Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів (наказ МОЗ України від 19.06.1996 р. за №173)

щодо територіальної альтернативи 2

Територіальна альтернатива 2 не розглядається, оскільки планована діяльність  передбачається на території існуючої АЗС.

7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:

щодо технічної альтернативи 1

Інженерна підготовка території включає планування майданчика, влаштування під’їзних доріг і шляхів до об’єкту будівництва та організація відведення дощових вод. Проектні рішення в період будівництва та експлуатації будуть забезпечувати раціональне використання ґрунту та водних ресурсів, а також будуть передбачені захисні та компенсаційні заходи. Діяльність підприємства має здійснюватись з урахуванням вимог чинного законодавства.

щодо технічної альтернативи 2

Аналогічно технічній альтернативі 1.

щодо територіальної альтернативи 1

Еколого-інженерна підготовка і захист території аналогічні, як для технічної альтернативи 1.

щодо територіальної альтернативи 2

Територіальна альтернатива 2 не розглядається, оскільки планована діяльність  передбачається на території існуючої АЗС.

8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:

щодо технічної альтернативи 1

При проведені підготовчих, будівельно-монтажних робіт та експлуатації об’єкту можливі впливи на навколишнє середовище.

Клімат та мікроклімат. Вплив не передбачається.

Повітряне середовище. При будівництві - короткочасне забруднення атмосферного повітря забруднюючими речовинами, які утворюються при роботі задіяної техніки, проведенні зварювальних та фарбувальних робіт.

При експлуатації АЗС джерелами потенційного впливу на атмосферне повітря є: технологічне обладнання об’єкту - дихальні клапани резервуарів для зберігання РМП та СВГ, ПРК, паливоприймальний вузол СВГ, працюючі двигуни автотранспорту та дизельного генератору. В атмосферне повітря від стаціонарних джерел потрапляють наступні забруднюючі речовини: бензин, вуглеводні, пропан, бутан, оксиди вуглецю, азоту, сірки, метан та речовини у вигляді суспендованих твердих частинок; від пересувного джерела (автотранспорт) – оксиди вуглецю, азоту, сірки, речовини у вигляді суспендованих твердих частинок та вуглеводні.

Планована діяльність не здійснюватиме суттєвого впливу на стан атмосферного повітря, рівень його характеризується як екологічно допустимий.

Водне середовище. Інженерні мережі водопостачання на території планованої діяльності відсутні. Вода питна - привозна бутильована. Каналізування – на локальні очисні споруди.

Вплив планованої діяльності на водне середовище знаходитиметься в межах допустимих норм.

Ґрунти. При будівництві - незначні впливи під час планування майданчика (будівельне сміття та паливно-мастильні матеріали від роботи будівельних механізмів). З метою запобігання негативного впливу на ґрунт проектом передбачається оснащення площадки контейнерами для побутових і будівельних відходів і вивезення їх на полігон побутових відходів. По закінченню проведення будівельних робіт передбачено здійснити благоустрій та озеленення території.

При впровадженні планованої діяльності вплив не передбачається. Майданчик в місцях можливого забруднення ґрунтів (під'їзні автодороги) буде мати тверде покриття.

Шум. Розповсюдження шуму в межах майданчика і санітарно захисної зони не перевищуватиме допустимих значень.

Рослинний і тваринний світ та об’єкти природно-заповідного фонду. Вплив не передбачається. Об’єкти природно-заповідного фонду в районі розташування відсутні.

Навколишнє соціальне середовище. Планована діяльність не призведе до погіршення умов проживання і здоров’я населення.

Навколишнє техногенне середовище.  Вплив не передбачається.

Передбачені технологічні рішення, методи керування та застосовані заходи забезпечують дотримання норм діючого природоохоронного та санітарного законодавства.

щодо технічної альтернативи 2

Аналогічно технічній альтернативі 1

щодо територіальної альтернативи 1

Планована діяльність не спричинить значного негативного впливу на довкілля та здоров’я населення . Санітарно-захисна зона витримана.

територіальної альтернативи 2

Територіальна альтернатива 2 не розглядається, оскільки планована діяльність  передбачається на території існуючої АЗС.

9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)

Планова діяльність належить до другої категорії планованої діяльності та об’єктів, що можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля згідно ст. 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» - частина 3 пункт 4 (поверхневе та підземне зберігання викопного палива чи продуктів їх переробки на площі 500 квадратних метрів і більше або об’ємом (для рідких або газоподібних) 15 кубічних метрів і більше).

10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав)

Підстави для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля відсутні.

11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля

Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля буде проведений у відповідності до ст. 6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля»

12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості

Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає:

підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля;

проведення громадського обговорення планованої діяльності;

аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;

надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;

врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.

У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.

Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.

Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.

На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.

Тимчасово, на період дії та в межах території карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби (COVID-19), спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, до повного його скасування та протягом 30 днів з дня скасування карантину, громадські слухання не проводяться і не призначаються на дати, що припадають на цей період, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля.

13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля

Протягом 20 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.

У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.

14. Рішення про провадження планованої діяльності

Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами

(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)

що видається Департаментом екології та природних ресурсів Донецької обласної державної адміністрації

(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)

15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до

Департаменту екології та природних ресурсів Донецької обласної державної адміністрації. Поштова адреса: 84313, м. Краматорськ, вул. Богдана Хмельницького, буд. 6 Електрона адреса: eco.d@dn.gov.ua, телефон 095-644-25-25, контактна особа: директор департаменту - Натрус Сергій Петрович.

(найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа)

 

[*] Суб’єкт господарювання має право розглядати більше технічних та територіальних альтернатив.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь