Понад 48 тисяч платників податків користуються сервісом ДПС «Електронний кабінет». Платникам податків про «Електронний кабінет». В Електронному кабінеті надано можливість інформування територіальних громад.
- Понад 48 тисяч платників податків користуються сервісом ДПС «Електронний кабінет»
Все більше платників Донецької області надають перевагу сервісу Державної податкової служби України «Електронний кабінет».
За січень – жовтень 2021 року більш ніж 48,5 тис. платників скористались Електронним кабінетом для подання звітності до територіальних органів ГУ ДПС у Донецькій області, що на 12 тис. платників більше, ніж за аналогічний період минулого року.
Електронний документообіг між платником податків та контролюючим органом здійснюється без укладення відповідного договору. Платник податків стає суб’єктом електронного документообігу після надсилання до контролюючого органу першого будь-якого електронного документа у встановленому форматі.
У приватній частині Електронного кабінету, в залежності від типу платника (юридична особа, фізична особа - підприємець, громадянин тощо) надається доступ, зокрема, до перегляду та друку раніше поданої звітності.
У меню «Перегляд поданої звітності» користувачам Електронного кабінету створена можливість перегляду раніше поданої податкової, пенсійної та статистичної звітності до ДПС, незалежно від способу її подання, включаючи звіти, подані на паперових носіях до центрів обслуговування платників податків.
За замовчуванням користувач отримує перелік всіх звітів, поданих у відповідному звітному періоді. Звітний період (місяць, квартал чи рік) визначається двома параметрами – роком та місяцем.
- Платникам податків про «Електронний кабінет»
Шановні платники! Головне управління ДПС у Донецькій області нагадує, що про стан розрахунків з бюджетом платник може дізнатися за допомогою Електронного кабінету платника.
Оновлення інформації на вебпорталі ДПС щодо стану розрахунків платника податків з бюджетом (про наявність заборгованості) відбувається щоденно, крім вихідних та святкових днів, після проведення розрахунків зведених показників в центральній базі даних за результатами попереднього банківського дня.
Меню «Стан розрахунків з бюджетом» приватної частини (особистого кабінету) Електронного кабінету надає платнику податків доступ до своїх особових рахунків із сплати податків, зборів та інших платежів. Відображається зведена інформація станом на момент звернення, що містить інформацію по кожному виду платежу, зокрема:
- орган ДПС; назва податку (платежу); платіж (код); бюджетний рахунок по кожному виду податку (платежу) на поточну дату; нараховано/зменшено; сплачено до бюджету; повернуто з бюджету; пеня; недоїмка; переплата; залишок несплаченої пені.
Обравши один з податків (платежів) платник подвійним натисненням кнопки миші отримує доступ до деталізованої інформації з інтегрованої картки платника по вибраному податку (платежу) в розрізі проведених операцій.
Також платник податків має право надіслати запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС за формою «F/J1300204» через меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету.
Меню «Стан розрахунків з бюджетом» приватної частини Електронного кабінету надає можливість фізичним особам після ідентифікації за допомогою платіжної системи сплатити податки, збори, платежі за допомогою платіжної карти. Для юридичних осіб можливість сплати податків, зборів та платежів через Електронний кабінет не реалізована.
З інформацією щодо сплати податків, зборів, платежів фізичними особами можна ознайомитись в меню «Стан розрахунків з бюджетом» розділу «Допомога» Електронного кабінету.
Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.
- В Електронному кабінеті надано можливість інформування територіальних громад
На виконання вимог статті 12 Податкового кодексу України з 01 січня 2021 року Державною податковою службою України запроваджено електронне інформування територіальних громад через Електронний кабінет:
- у розрізі джерел доходів про суми нарахованих, сплачених податків, сум податкового боргу та надмірно сплачених сум;
- та на запити територіальних громад у розрізі платників податків – юридичних осіб.
Для отримання звітності посадовій (уповноваженій) особі територіальної громади необхідно здійснити лише чотири кроки:
Крок 1. Ввійти до приватної частини електронного кабінету за посиланням https://cabinet.tax.gov.ua. Після ідентифікації будуть доступними дві вкладки:
- звітність у розрізі джерел доходів;
- звітність у розрізі платників податків – юридичних осіб.
Крок 2. Отримувати звітність у розрізі джерел доходів щомісяця, не пізніше 10 числа місяця, станом на 01 число наростаючим підсумком спочатку року.
Крок 3. Надати запит про отримання звітності в розрізі платників податків – юридичних осіб за формою J1604001 та отримати квитанцію за формою 2. Датою квитанції за формою 2 є дата прийняття запиту до розгляду територіальними органами ДПС.
Крок 4. Отримати звітність у розрізі платників податків – юридичних осіб, яка буде доступна територіальним громадам протягом 20 робочих днів з дати прийняття запиту у вкладці «Звітність в розрізі платників податків – юридичних осіб» станом на 01 число наростаючим підсумком спочатку року.
Звертваємо увагу, що робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється за наявності актуального кваліфікованого електронного підпису у посадової (уповноваженої) особи місцевого фінансового органу та кваліфікованої електронної печатки місцевого фінансового органу, отриманого у будь-якого кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.