Що робити у випадку поганої роботи мобільного зв’язку в період відключення світла
Що робити у випадку поганої роботи мобільного зв’язку в період відключення світла
При відключенні світла в будинку відключається і домашній Wi-Fi, тож усі споживачі, звичайно, одразу переходять на мобільний інтернет. Мобільна мережа зазнає лавиноподібного росту навантаження, і це впливає на швидкість мобільного інтернету у кожного користувача.
Якщо зник зв’язок вашого оператора, фахівці радять спробувати скористатись національним роумінгом: можливо, в тому чи іншому населеному пункті у когось з операторів ситуація буде краща.
Щоб скористатися національним роумінгом необхідно відключити автовибір мережі у смартфоні (тобто, користуватися зв’язком зі своєї SIM-карти у мережі іншого оператора).
Як це зробити?
На Android треба піти у: «Налаштування» – «Мобільна мережа» (чи «Підключення») – «Оператор».
На iOS: «Параметри» – «Стільникові дані» – «Вибір мережі», і там вже вибрати мережу із доступних.
Після того, як зв’язок відновиться, повернутися до мережі свого оператора.
Зазначимо, що оператори, для максимального продовження роботи мережі під час вимкнення основного електроживлення, встановлюють пріоритети для послуг голосового зв’язку. Тоді як якість та швидкість послуг мобільного інтернету, який потребує багато ресурсів, може знижуватись.
Фахівці закликають зменшити споживання мобільного інтернету під час відсутності електроенергії, щоб зменшити навантаження на обладнання, а відповідно, й енергоспоживання. Тоді обладнання зможе працювати довше, а люди зможуть в критичних ситуаціях скористатись зв’язком.
Також абонентам доцільно використовувати для зв’язку послуги SMS та месенджерів, які «забирають» менше ресурсів мережі, ніж мобільний інтернет. Рекомендують відключити автоматичне завантаження фото та відео у месенджерах.