Андріївська сільська військова адміністрація
Краматорський район Донецька область

Реорганізація: куди подавати заяви-розрахунки з 01 січня

Дата: 04.01.2023 07:23
Кількість переглядів: 72

Фото без опису

 

З 01 січня 2023 року Фонд соціального страхування України передав свої завдання та функції до Пенсійного фонду – відтепер саме ПФУ є уповноваженим органом управління в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування. ФССУ перебуває в процесі припинення.

 

Куди та як роботодавці мають подавати заяви-розрахунки для отримання фінансування за лікарняними своїх працівників?

 

● Починаючи з 01 січня, органом, який відповідає за прийняття заяв-розрахунків і фінансування лікарняних і декретних допомог, є Пенсійний фонд України.

 

● Тож усі заяви-розрахунки незалежно від виду допомог, які вони містять, відтепер необхідно подавати до ПФУ.

 

● Заяви, які містять у собі листки непрацездатності, сформовані до 01 січня 2023 року, також подаються до Пенсійного фонду.

 

● За інформацією ПФУ, подати заяву-розрахунок страхувальники можуть двома способами:

 

– в електронному вигляді через особистий кабінет страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України;

 

– на паперових носіях до будь-якого сервісного центру ПФУ.

 

● Для подання заяв-розрахунків в електронному вигляді роботодавцям не потрібно укладати з Пенсійним фондом України договір про визнання КЕП.

 

● Форма заяви-розрахунку наразі не змінилась.

 

● Звертаємо увагу! Для отримання компетентних консультацій і страхувальники, і застраховані особи мають звертатись до Пенсійного фонду України.

 

● Нагадаємо, реорганізація системи соціального страхування проходить на виконання Закону України від 21.09.2022 №2620 та постанов Кабінету Міністрів України від 15.11.2022 №1289 та від 02.12.2022 №1350.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь