Порядок денний
Порядок денний засідання виконавчого комітету від 25 вересня 2019 року
1.Про хід виконання рішення виконкому від 18.04.2019 року № 103 "Про підсумки
проходження опалювального періоду 2018-2019 років та завдання по підготовці до опалювального періоду 2019-2020р.р."
Інформує: Коновалова Інна Валеріївна, спеціаліст ІІ категорії відділу економічного розвитку, інвестицій та житлово - комунального господарства.
2. Про стан пожежної безпеки на території Андріївської сільської ради в осінньо - зимовий період 2019-2020 р.р.
Інформує: Нікітіна Наталія Миколаївна, начальник МПК №1 с. Андріївка.
3. Про затвердження Концепції та Положення про систему енергетичного менеджменту Андріївської сільської ради (ОТГ).
Інформує : Коновалова Інна Валеріївна, спеціаліст ІІ категорії відділу економічного розвитку, інвестицій та житлово - комунального господарства.
4. Про утворення Координаційної ради з питань безпеки дорожнього руху при виконавчому комітеті Андріївської сільської ради.
Інформує: Сищенко Галина Прокопівна, керуючий справами(секретар) виконавчого комітету сільської ради.
5. Про прийняття на баланс Андріївської сільської ради житлового будинку та земельної
ділянки, що розташовані за адресою: Донецька область, Слов'янський район, село Сергіївка, вул. Больнична, буд.3.
Інформує: Сищенко Галина Прокопівна, керуючий справами (секретар) виконавчого комітету сільської ради.
6. Про надання дозволу на додаткове навантаження керівникам закладів освіти Андріївської сільської ради.
Інформує: Мірошніченко Дар'я Дмитрівна, начальник гуманітарного відділу.
7. Про надання згоди на зміну цільового призначення нежитлової будівлі "склад продовольчий" в с. Андріївка по вул. Миру,6а .
Інформує: Сищенко Галина Прокопівна, керуючий справами (секретар) виконавчого комітету сільської ради.
8. Про зміни до річних та помісячних розписів до бюджету об'єднаної територіальної громади Андріївської сільської ради на 2019 рік.
Інформує: Мансвєтова Валентина Павлівна, начальник відділу фінансів, бухгалтерського обліку та звітності сільської ради.